sunnuntai 11. maaliskuuta 2018

Luonnonkosmetiikkakokeilussa: Zuiin kulmakynä


DSC_0612 DSC_0620 page2 DSC_0604 Mikä? Zuii Organic Eyebrow Definer sävyssä Taupe
Mistä? Itse ostin Ruohonjuuresta, saa tilattua myös netistä.
Paljonko maksaa? 23,95€ (netistä saa hieman halvemmalla)
Oma arvio tuotteelle? 4/5

Oon nyt käyttänyt tätä kulmakynää reilun kuukauden ajan ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Mä oon siis tosi amatöörimeikkaaja ja varsinkin kulmien laittaminen on aina ollut mulle murheen kryyni. Erilaisten tuotteiden testaamisen jälkeen olen todennut kulmakynät itselleni helpoimmiksi käyttää erilaisten puuterimaisten tai voidemaisten tuotteiden sijaan. Tässä Zuiin kynässä viistopäinen muotoilu vaati aluksi totuttelua, mutta nyt olen jo tullut sen kanssa sujuiksi. Mielestäni saan tällä ihan hyvää jälkeä aikaan ja tämä on ollut mun tarpeilleni sopiva tuote. Kulmakynä on tosi riittoisa ainakin aiemmin käyttämääni Maybellinen kynään verrattuna ja tuntuu, ettei siitä vielä olisi kulunut juuri mitään. Hinnalle saa siis vastinetta! Suosittelen kyllä ja aion ostaa mitä todennäköisimmin saman tuotteen uudestaan (ellei tule jotain uutta houkuttelevaa vastaavaa tuotetta vastaan). Ainoa miinus tulee siitä, ettei kynässä ole itsessään harjaa, vaan se täytyy omistaa erikseen. 

Onks sulla ollut käytössä tämä kulmakynä? Vai onko sulla jokin toinen vakkari kulmatuote käytössä? Oisko jotain muita Zuiin tuotteita mitä voisit lämpimästi suositella? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti