tiistai 1. toukokuuta 2018

25 x tämä vai tuo

DSC_0405
Mites teidän vappuhulinat on menneet? Mun vappu tuli vietettyä töissä, mutta ihan mukavasti se meni niinkin. Onneks vappu ei mulle juhlana oo kovin tärkeä ja töistäkin sai vähän paremman liksan. Koska mulla oli kerrankin hieman aikaa tässä ennen nukkumaan menoa, niin ajattelin tulla postaamaan tällaisen hauskan haasteen, jonka bongasin Katjan blogista

Suihku aamulla vai illalla? Illalla ehdottomasti, en tykkää mennä lakanoihin likaisena.

Kaupungin ydin vai luonnonläheisyys? Luonnonläheisyys.

Kirkkaat vai neutraalit värit? Neutraalit. 

Outo vai typerä? Outo. 

Kevät vai syksy? Kauheen paha! Fanitan kaikkia vuodenaikoja, mut vaikka syksy.

Minttu vai kaneli? Kaneli on best!

Suunniteltu vai extempore? Suunniteltu, suunnittelen välillä vähän liikaakin. 

Leffa kotona vai teatterissa? Teatterissa. 

Espresso vai latte? Oon just opetellu juomaan normi maitokahvia, joten skippaan kyllä kokonaan tällaset erikoiskaffeet. 

DSC_0403

Kysymysten esittäjän vai vastaajan rooli? Ööö, ehkäpä vastaajan. 

Halit vai pusut? Poden kroonista halipulaa, mut myös pusut kelpaa! Valitsen siis molemmat. 

Tulinen vai mieto ruoka? Mieto, tulinen ruoka ei oo mun juttu. 

Nahka vai pitsi? Nahka. 

Ylipukeutunut vai alipukeutunut? Ylipukeutunut. 

Kokemus vai mukavuus? Kokemus, vaikka liian usein mukavuus viekin voiton. 

TV sarjat vai elokuvat? Tv-sarjat. 

Rock- vai countrymusiikki? Rock! 

Punaviini vai valkoviini? Oon vähän nirso juomien suhteen, sillä jätän myös nää muiden juotavaks.

Yksin vai yhdessä työskentely? Kivat työkaverit on parasta, mut oon huomannu nauttivani enemmän yksin työskentelystä. 

page
Uiminen vai rannalla makoilu? Ehkäpä rannalla makoilu, vaikken siinäkään hommassa kauaa viihdy.

Pikaruoka vai kunnon ravintola? Ravintola! 

Perunasalaatti vai pastasalaatti? Pastasalaatti. 

Parilliset vai eriparisukat? Parilliset. 

Tanssiminen vai laulaminen? Tanssiminen, vaikka laulaminenkin on kyllä kivaa. 

Puhelin vai netti? Netti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti