tiistai 20. elokuuta 2019

Hiljainen elokuu

page-
Otsikko viittaa blogiin, mutta ei muuten tähän elokuuhun. Mun elokuu on ollut täynnä lasten mekkalaa ja päässä hyrrääviä ajatuksia. Stressiä ja väsyneitä päiviä. Ekat työviikot on olleet tosi raskaita. Välillä oon heittämässä hanskoja tiskiin ja sitten taas välillä nään valoa tunnelin päässä - sitä innostusta, minkä takia oon ylipäätään viisi vuotta tähän ammattiin opiskellut.

Mutta kuten sanottu, on mun ajatukseni pyörinyt ja tekemiseni kohdistunut nyt johonkin ihan muualle kuin tähän blogiin. Mulla on monta postausideaa säilössä enkä oo edes tehnyt vielä mitään koostetta kuluneesta kesästä. Siltikin oon halunnut käyttää vapaa-aikani johonkin muuhun kuin tähän. Sen verran oon kuitenkin ikävöinyt tätä hommaa, että ajattelin nyt pikku hiljaa yrittää taas palata tämän pariin. En kuitenkaan jaksanut haukata vielä liian isoa palaa (kuten kesäkoostetta), joten aloitellaan tällaisella pehmeällä laskulla (eli sekavalla tekstillä ja puhelinkuvilla). Ens kerralla ehkä jotain tähdellisempää.

Mukavaa tiistaita ja toivottavasti palataan taas pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti