perjantai 12. tammikuuta 2018

Harkkahommia & pakkaspäiviä

DSC_0646 DSC_0631 DSC_0636 DSC_0645
En oo tän vuoden puolella kertoillut yhtään mun kuulumisia, joten sellasta ois luvassa tähän väliin. Tänne kuuluu siis oikein hyvää! Uuden vuoden jälkeen tultiin Raumalta Vesilahdelle ja kun Viljami lähti sunnuntain koittaessa takaisin, niin meitsi jäikin tänne. Mulla on siis meneillään opeharkka ja teen sen samassa koulussa, jossa olin töissä avustajan roolissa välivuotena ennen opiskeluja. Oli kiva palata tuttuun kouluun ja ihmiset on olleet tosi mukavia ja muutama on jopa muistanut mut vuosien takaa! Ekan viikon oon lähinnä seuraillut, mutta oon mä neljä oppituntia päässyt jo pitämään itse. Eka tunti meni niin penkin alle, että meinas toivo loppua heti alkuunsa, mutta sen jälkeen on sujunut paremmin. Pistetään alkujännityksen piikkiin! Mua ohjaava opettaja on tosi huippu ja luokka tosi kiva. Oon siis ykkösluokassa ja ne on kyllä lutusia! Ens viikko menee vielä open kengissä ja sitten onkin aika palata Raumalle opintojen pariin. 

Mikä oiskaan ihanampaa kuin se, että koko viikon on ollut pakkasta ja kun katsot Forecasta kymmenen päivän ennusteen niin samaa keliä näyttäisi olevan sinne asti! Rakastan lunta ja pakkasta ja siks oonkin ollut tän viikon ihan intona. Tänään pääsin jo aikaisin harkasta eikä viikonloppua vasten tarvinnut suunnitella mitään oppitunteja, joten lähdin saman tien ulos käppäilemään ja nappailin näitä kuvia samalla. Hyvästä säästä tulee kyllä aina hyvä mieli. Nyt hymyssä suin kohti viikonloppua! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti