maanantai 18. helmikuuta 2019

Viime viikolla teki höpöö...

DSC_1490 DSC_1357 page DSC_1480DSC_1491

Juha Tapion Se tekee hyvää -biisi (minkä sanoista otsikkokin on johdettu, hehe). Niin hyvän mielen kappale!

Pitkästä aikaa ristikoiden teko. Mun yks oikeesti kivoimmista muistoista Aasian reissulta on se, kun Jannan kaa ratkottiin ristikoita yhessä matkat lentokoneessa, illat hotellilla ja loikoillessa uima-altaalla. Niin kivaa ja rentoa puuhaa. 

Kevään ekat leikkokukat. Neilikoita tai tulppaaneja lähdin hakemaan, mutta lopulta tuli ostettua ruusuja. Kauniitahan nuokin on, kunhan vaan ei nuupahtais kauhean nopeasti!

Ystävänpäivä. Pizzaa, munkkia, suklaakakkua ja ihania kortteja postista. Ystävänpäivä oli täynnä herkuttelua ja onnellisuutta siitä, kuinka mahtavia tyyppejä mulla onkaan ympärillä. 

Lisääntynyt valon määrä. Sää vaikuttaa kyllä paljon mun mielialaan ja kun pitkän harmaan jakson jälkeen aurinko ilmestyikin takaisin taivaalle, niin kyllä se pisti hymyilyttämään. Kaikista ihaninta oli eilinen jäällä käppäily täydessä auringonpaisteessa!

Neulominen. Mulla on ollut pitkä taantumavaihe käsitöiden tekemisessä. Kässäopinnot söi aika paljon tekemisen intoa, mutta nyt oon ehkä toipumassa siitä. Katotaan kuinka kauan innostus kestää! 

Kaikki kiireettömät hetket. Moni opiskelukaveri painaa sijaisuuksia sen minkä kerkiää ja mä taas oon päättänyt ottaa kaiken ilon irti viimesestä mahdollisuudesta elää opiskelijaelämää. Oon nukkunut pitkään, katsellut sarjoja aamuin, illoin ja välillä keskellä päivääkin. Oon tehnyt kouluhommia aina välillä ja välillä taas en. Aika jees.

Ihanaa maanantaita just sulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti