torstai 15. maaliskuuta 2018

3 salaista haavetta

Oon aiemmin blogissani (tai en oo itseasiassa varma oonko tässä blogissa, mutta ainakin vanhassa blogissa) kertonut monia haaveitani liittyen matkusteluun, perheen perustamiseen, häihin ja mitä näitä nyt on. Aattelin kuitenkin tehdä nyt postauksen mun kolmesta "salaisesta" haaveesta. Nää ei suinkaan oo niin suuria haaveita kuin esimerkiksi nuo edellä mainitut enkä mitenkään tavoitteellisesti yritä täyttää näitä haaveita, mutta ne on sellaista leikittelyä mielessä, että ehkä sitten joskus mahdollisesti. Tässä mun kolme salaista haavetta:

DSC_0465 Kirjoittaa kirja. Oon pitkään hieman salaa haaveillut siitä, että joskus kirjoittaisin kirjan. Oishan se nyt siistiä olla kirja, minkä kannessa ois oma nimi! Ja ei, gradu ei nyt kelpaa tähän, vaikka senkin toki joskus toivoisin päätyvän kansiin... En lue juurikaan ja en edes muista milloin oisin viimeksi jonkun romaanin lukenut, joten jossen saa romaaneja edes luettua niin tuskin saan sellaista kirjoitettua. Mutta ehkä oon vielä joskus niin taitava, että voin tehdä vaikka jonkun käsityökirjan tai matkustan Lontooseen niin monta kertaa, että voin kirjottaa siitä matkaoppaan. Saa nähdä!

DSC_0457 Ohjata jumppaa. Kuulostaapa hölmöltä haaveelta, mutta totta se on. Niin kauan kun oon ite käynyt jumpalla, oon aatellut, että olisi joskus kivaa itsekin ohjata. Mulle jumpassa on tärkeintä musiikki ja rytmi. Usein, jos kuulen vaikka radiosta jonkun hyvän biisin, niin ajattelen, että tää sopis jumpalle vaikkapa kyykkybiisiksi tai hei tähän vois tehä niitä ja noita vatsaliikkeitä. Oon joskus tehnyt kotiinkin jumppaohjelmia itselleni! :-D Musta niiden "koreografioiden" tekeminen on kivaa. Tää on näistä haaveista realistisin ja ehkä tää vois toteutuakin joskus valmistumisen jälkeen, jos innostusta (ja kuntoa) silloin vielä riittää.

page
Perustaa yritys. Jotenkin mua on aina kutkuttanut ajatus oman yrityksen omistamisesta. Tai omalla toiminimellä työskentelystä. Saisi olla oman työnsä herra ja tehdä niin kuin huvittaa ja mikä itsestä hyvältä tuntuu. Yrityksen pitäminen kuitenkin vaikuttaa hurjan vaikealta, monimutkaiselta ja riskialttiilta eikä unelmani valmistua luokanopettajaksi ole kadonnut mihinkään. Mutta ehkä joskus kahdenkymmenen vuoden päästä, kun lasten kiljunta ja riehuminen tulee korvista ulos, niin voin kaivaa tän haaveen takaisin esille :-D Kuin siisti ois vaikka joku söpö kahvila, jonka kyljessä vois myydä jotain kivaa sisustuskamaa tai käsitöitä? Tai ehkä joskus keksin itselleni jonkun kivan sivutoimisen työn opehommien kylkeen. Who knows.

Onks sulla jotain tällasia "salaisia" haaveita, jotka ois joskus siistiä toteuttaa, vaikkei se kovin todennäköiseltä tuntuiskaan? :-) Entä mitä kuuluu sun suurimpiin haaveisiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti