perjantai 1. joulukuuta 2017

Marraskuun suosikit

DSC_0171
Uudet langat ja käsityöinto. Käsityömessut kyllä kasvattivat jälleen inspiraatiota käsitöiden tekemiseen ja varsinkin kun sieltä tuli kotiutettua jokunen kerä lankaa kotiin. Kunhan saan muutaman joululahjan pois alta (ja ehkäpä myös pari kurssityötä), niin saa taas aloittaa uusia kivoja projekteja! 

DSC_0177
Puhelinkuoret. Puhelimen ulkonäkö sai hieman päivitystä, kun pitkästä aikaa tilailin Ebaysta parit uudet kuoret. Näillä saa niin helposti uutta ilmettä ja koko puhelin tuntuu kuin uudelta! Täytyypä vaihtaa myös taustakuvat uusiin, niin freesautuu puhelimen ilme entisestään. 

DSC_0200
Jane The Virgin. Yhden kaverin suosituksen seurauksena päätin yksi päivä katsoa jakson Jane The Virgin -sarjaa ja se veikin mut mennessään. Jakso per päivä oon nyt katsonut sarjaa eteenpäin ja tää on just sellaista kevyttä ihmissuhdedraamaa, mitä oon kaivannut mun iltoihin! Onneksi tätä on tehty useampi kausi, niin ei lopu heti kesken. 

DSC_0129
Joulufiilistelyt. Viime postauksessa kerroinkin jo tekemästäni joulukalenterista ja sen lisäksi joululahjoja tehden ja miettien oon päässyt hyvään joulufiilikseen. Myös glögi-, pipari- ja joululaulukausi on mun kohdalla korkattu ja nyt vain oottelen, että saatais muuton jäljiltä kämppä siihen kuntoon, että pääsen sisustamaan kodin jouluiseksi! 

DSC_0185
Imagine Dragons - Evolve. Tältä levyltä oon kuunnellut aiemmin joitakin biisejä, mutta en tiedä miksi en ole sen paremmin levyyn perehtynyt ennen tätä kuuta. Imagine Dragons lukeutuu kyllä mun ehdottomiin lemppari bändeihin ja se on aina riski, kun hyvät bändit tai artistit tekevät uuden levyn - voiko ne biisit olla yhtä hyviä kuin edelliset? Noh, tän levyn kohdalla ainakin vastaus on, että voi! Tosi hyvä levy kyseessä eli jos diggaat vaihtoehtorockia, niin mee ihmeessä kuunteleen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti