perjantai 22. maaliskuuta 2019

En ole koskaan...

Joulun alla tein postauksen mun jouluisista "en ole koskaan"-väittämistä ja nyt ois tätä ihan perinteistä versiota tarjolla! Koitin siis keksiä väittämiä, joita todennäköisesti suurin osa on tehnyt, mutta itse en. Kommentoi, jos näissä on jotain mitä säkään et oo koskaan!

IMG_1317


  • Hajoittanut puhelimen näyttöä. Uskokaa tai älkää, mutta tosi on. Toki naarmuja on tullut, mutta halkeamia ei.  
  • Ollut työhaastattelussa. Koulunkäyntiavustajan töihin kävin työhaastattelun tyyppisessä tapaamisessa rehtorin kanssa, mutta muita tyyppejä ei haastateltu ja paikka oli jo suullisesti luvattu mulle, joten sitäkään ei voi laskea. Muuten oon saanut työt aina pelkällä hakemuksella ilman haastatteluja! 
  • Polttanut tupakkaa. Teini-iässä tää jäi kokeilematta ja hyvä niin.
  • Nähnyt yhtäkään Fifty Shades -elokuvaa. Näitähän on tullut jo vissiin kolmekin leffaa, mutta kaikesta hypestä huolimatta on niistä jokainen jäänyt näkemättä.
  • Pelannut pelikonetta. Mua ei oo pelikoneet koskaan kiinnostanut enkä kuitenkaan voittais mitään. 
IMG_1318
  • Parannellut ulkonäköäni millään "lisäkkeillä." Mulla ei siis oo koskaan ollut rakennekynsiä (tai vastaavia, eikös niitäkin oo vaikka mitä versioita) eikä ripsien- tai hiustenpidennyksiä. Hiusten värjäystä ja meikkaamista lukuun ottamatta oon siis pysyny luonnollisella linjalla.  
  • Oppinut viheltämään. Ei, ei vaan onnistu. 
  • Oppinut puhaltamaan ilmapalloja. Tää on noloa, mutta totta. Aasian lennolla Janna joutu puhaltaan mun niskatyynynkin täyteen, kun iteltä ei onnistunu... 
  • Ollut allerginen millekään. Tää on kyl hyvä juttu ja oon tästä kiitollinen!
  • Riidellyt vanhempieni kanssa. Oon aina vältellyt konflikteja enkä muista, että oisin ees teini-iässä riidellyt vanhempieni kanssa. Oon ollut niin kiltti, että harvoin mulle on tarvinnut mistään motkottaa ja sit jos iskä esimerkiks joskus korotti mulle ääntä, niin asia meni kyllä sillä perille enkä sen paremmin alkanut laittaa vastaan. 
IMG_1323
  • Lotonnut. En oikein tiä, miten koko lottoominen edes toimii. 
  • Kärsinyt krapulasta. Juon niin vähän ja harvoin, että varsinaista krapulaa ei oo tullut koettua. Toki jonkin illanvieton jälkeen oon seuraavana päivänä tosi väsynyt, mutta mistään pahoinvoinnista tai päänsärystä en oo juhlimisen jälkeisenä päivänä kärsinyt. 
  • Käynyt hierojalla. Haaveilen tästä aina silloin tällöin, mutta sitten päädyn ajattelemaan kuinka kallista, kipeetä ja ehkä vähän kiusallistakin se on, niin ei oo tullut mentyä. 
  • Saanut ylinopeussakkoa. Viljami on ajanut yhden sakon mun nimiin (ajoi mun nimissä olevalla autolla siis), mutta meitsi on puhdas kuin pulmunen! Oon kyllä usein aikamoinen mummo liikenteessä. 
Noh, samaistuitko joihinkin kohtiin? Nää kuvat on muuten viime syksyltä, mutta jääneet vain julkaisematta. Tänään oli ihan parasta, kun oli niin aurinkoinen päivä, että sai pitkästä aikaa laittaa aurinkolasit päähän! Sieltä se kevät tulee.

2 kommenttia:

  1. Hauska lista, ja tosi monen kohdalla huokaisin että oletpa onnekas; etenkin hyvä suhde vanhempiin on hieno asia, ja se, ettei kärsi allergioista! Ja voisinpa sanoa samaa ensimmäisestä kohdasta...

    VastaaPoista
  2. Haha! Kiva, että tykkäsit :-) Ja juu noista mainitsemistasi kohdista oon kyllä samaa mieltä!

    VastaaPoista