tiistai 9. huhtikuuta 2019

Instagram-muistoja

Pari postausta takaperin kerroin opettajankoulutuksesta ja siinä samalla jaoin vähän yliopistoon liittyviä muistoja Instagramista. Jäin muutenkin selailemaan kaikkia vanhoja kuvia omasta profiilistani ja voi vitsi, mitä muistoja sinne mahtuukaan! Halusin jakaa vielä vähän kuvamuistoja aina sieltä 2013 vuodelta, jolloin olen instaan liittynyt, viime vuoteen.

page1

2013. Apua! Yks mun ensimmäisiä instakuvia. Toi kuvanlaatu on kyllä jotain todella silmiä hivelevää. Kuvassa mun kanssa ihana kummityttöni, joka on tässä niiiin pieni!

2013. YO-päivän juhlintoihin menossa! Lukioaika oli kyllä huippua, kuten tuo päivä.

2013. Kuva Lofooteilta. Toi reissu oli kyllä hauska, enkä malta oottaa milloin pääsen näkemään nuo upeat vuoristomaisemat uudestaan!

2013. Valapäivänä Viljamin armeija-aikaan.

page2

2014. Mun ensimmäinen vähän pidempi työpesti. Tuon vuoden kevätlukukauden olin Lempäälässä koulunkäyntiavustajana ja se oli kyl tosi kivaa hommaa.

2014. Tässä mä kattelen netflixiä ja odottelen mun pääsykoehaastattelun alkua Raumalla Citymarketin parkkipaikalla.

2014. Muutto ensimmäiseen omaan kotiin. Tää vuosi 2014 oli kyllä niin huikee ja täynnä uusia tuulia!

2014. Ensimmäinen pikkujouluristeily uusien opiskelukavereiden kanssa. Vitsi miten hurjaa aatella, että tää viisvuotinen yhteinen taival on pian ohi!! 

page3

2015. Mun ja Viljamin ensimmäinen yhteinen ulkomaanmatka. Tässä oltiin Kroatiassa Bolilla syömässä pizzaa merinäköalalla. Ihania muistoja.

2016. Viimeinen kerta, kun olin Vesilahden kesäleireillä leiriohjaajana. Paras työpaikka mitä mulla on ollut ja kaipaan sinne vieläkin. Nyt päästään hieman verestämään leirimuistoja, kun pidetään mun ja Viljamin yhteiset valmistujaiset tuolla Lammasniemen leirikeskuksessa.

2016. Meidän kaveriporukan huikee Italian reissu. Toivottavasti kerettäis ottaa tästä vielä joskus uusinta.

2016. Mökkeilemässä meidän ryhmän kanssa. Tätä porukkaa tulee kyllä ikävä! 

page4

2017. Vappu Raumalla. Vaput on ollu kyllä aina huippuja Raumalla ja silloin koko kaupunki tuntuu heräävän eloon. Ehkä fiilikseen liittyy myös koulun loppuminen ja kesän häämöttäminen kulman takana, mutta heti tästä vappuna napatusta kuvasta tuli sellanen lämmin tunne.

2017. Sloveniassa napattu kuva. Ihana reissu, eikä varmasti viimeinen Slovenian visiitti! Ois ihanaa päästä taas Viljamin kanssa reissuun, mutta tuo toinen ei oo ajatuksesta niin innoissaan.

2018. Viime vuonna tuli nähtyä aika monta teatteriesitystä, mutta mikään ei vetänyt vertoja tälle! Lauran kanssa Oltiin Lontoon Westendillä katsomassa Aladdin-musikaali ja koko reissun muistelemisesta nousee hymy huulille.

2018. Viime vuonna tuli myös kierrettyä aika monessa kansallispuistossa ja tämä järvikuva on Päijänteeltä otettu. Elämäni ensimmäistä kertaa kajakoimassa ja se oli kyllä kivaa puuhaa. Viime kesä oli ihan mieletön muutenkin! Tulispa yhtä upee kesä.

Vaikka mun Instagramista löytyy paljon aika noloa materiaalia vuosien takaa, niin toisaalta oon niin tyytyväinen, etten oo poistanut sieltä mitään. Toi on ihana virtuaalinen valokuva-albumi, jonne on kiva palata muistelemaan monia hyviä hetkiä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti